Back to Top

Blogujemy na ciekawe tematy.

Czy możesz zarabiać na życie jako pracownik Call Center?

Praca w call centerWraz ze wzrostem liczby osób, które chcą pracować z domu, rośnie zapotrzebowanie na centra obsługi telefonicznej. To z kolei tworzy konkurencyjny rynek pracy. Firmy zawsze szukają sposobów na znalezienie nowych źródeł przychodów i często znajdują je w call center. Aby odnieść sukces w pracy w domu, musisz mieć plan i być przygotowanym na nieuniknione wyzwania, które pojawiają się, gdy próbujesz to zrobić. Możliwych jest wiele dróg, na których można zarabiać w tej dziedzinie - czy to poprzez outsourcing, czy współpracę z innymi firmami w celu świadczenia usług outsourcingowych za pośrednictwem Twojej obecnej firmy. Przyszłość pracowników call center jest świetlana — ale będzie wymagało doświadczenia w korzystaniu z platform takich jak Skype i innych podobnych osiągnięć technologicznych, które umożliwiają pracę zdalną.

Jak wykorzystać marketing na Twitterze dla biznesu

Twitter w biznesie 549e5Twitter może być skutecznym narzędziem dla firm w docieraniu do docelowych odbiorców. Musisz tylko wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać go w swojej firmie. Twitter jest często uważany za kanał, w którym użytkownicy śledzą osoby i organizacje, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i wiadomościami w swojej dziedzinie. Jest to również platforma, która zapewnia mikrointerakcje z innymi obserwatorami za pośrednictwem wiadomości bezpośrednich, polubień, retweetów lub udostępnień. Kluczem jest zrozumienie, czego oczekują od Ciebie Twoi odbiorcy i jakie korzyści przyniosą Twojej firmie Twitter.